MENU

Tuesday, April 18, 2017

ارسال یک میلیون ایمیل تبلیغاتی

with 0 comments
Image
ظرف 24 ساعت تجارت خود را متحول کنید


آرتاپارس

فقط ظرف 24 ساعت ایمیل تبلیغاتی خود را به بیش از 85% کاربران پست الکترونیک کشور ارسال نمایید.


فعال ترین ایمیل های
 gmail و yahoo و hotmail و aol و info


تمامی ارسال ها از طریق سرورهای داخل کشور و با درصد اینباکس بالای 80% انجام می شود و کاملا مطمئن باشید


هم اکنون به ما ایمیل بزنید

artamail.com@gmail.com

یا با شماره های

05138928080

و

09339693355

تماس بگیرید


بدینوسیله توضیحاتی در خصوص سامانه ایمیل مارکتینگ انبوه آرتاپارس و سوالاتی که کاربران بیشتر از ما پرسیده اند، به استحضار شما می رسد.

مدت زمان ارسال:

ارسال یک میلیون ایمیل تبلیغاتی، بطور متوسط 48 ساعت زمان می برد و این ارسال از طریق 56 سرور در سطح دنیا انجام می شود. IP های ما تماما white list شده و تنظمیات DNS، SPF و DKIM روی دامنه و IP ارسالی بدرستی انجام شده اند.

درصد اسپم و اینباکس (Inbox Emails):

میزان اسپم علاوه بر سرور و IP های ارسال کننده، بستگی به محتوای ایمیل شما دارد. بعبارتی در صورتی که متن ایمیل تبلیغاتی شما محتوای عمومی یا کلمات مصطلح تبلیغاتی نداشته باشد، صد در صد اینباکس است. و لیکن با توجه به آمار دریافت شده از ارسالهای انجام شده تاکنون درصد اینباکس بالای 85% می باشد یعنی از یک میلیون ارسال، 850 هزار ایمیل در اینباکس قرار می گیرد.

درصد ایمیل باز شده (Opened Emails):

میزان باز کردن ایمیل توسط مخاطب کاملا بستگی به متن سطر اول پیام و عنوان و نام ارسال کننده و همچنین آدرس ایمیل شما دارد که در نگاه اول نظر مخاطب را جلب می کند. بنابراین نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد آن نمود و کاملاً بستگی به محتوا و پیام شما دارد.

گزارش ارسال ایمیل:

بطور پیش فرض، 90% بازخورد باز کنندگان از نظر بازکردن ایمیل و کیلک روی لینک های آن، تا 48 ساعت پس از اتمام ارسال (یعنی بطور متوسط 4 روز پس از ثبت سفارش) مشخص می شود. بنابراین گزارش ارسال ایمیل 48 ساعت پس از اتمام ارسال در قالب فایل pdf برای مشتری ارسال می گردد که شامل تعداد ایمیل ارسالی، تعداد رسیده به اینباکس، تعداد باز شده و نهایتا تعداد کلیک شده می باشد. همچنین لیست ایمیلهای بازکنندگان ایمیل برای شما ارسال می شود.

نحوه انجام سفارش:

برای سفارش کافیست آدرس ایمیل ارسالی دلخواه (From Mail)، نام فرستنده (From Name)، موضوع ایمیل (Subject)، متن ارسالی (Mail Body)، آدرس URL یا لینک وب سایت و تصویر قابل قرارگیری در ایمیل را به انضمام فایل های پیوست برای ما ارسال نمایید. بدیهی است واریز وجه بایستی قبل از ارسال انجام شود. سفارش شما حداکثر دو ساعت کاری پس از واریز وجه ثبت و آغاز خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است طراحی ایمیل توسط ما بصورت کاملا رایگان انجام می شود و قبل از ارسال به تایید مشتری خواهد رسید. هزینه ارسال برای 1000000 (یک میلیون) مخاطب (حداقل سفارش) مبلغ 250000 تومان می باشد.

بهبود بازخورد ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی:

همانگونه که مستحضرید، بازخورد هر روش تبلیغاتی در تکرار آن تجلی پیدا می کند. با توجه به هزینه اندک ارسال ایمیل های تبلیغاتی  به نسبت سایر روشهای تبلیغاتی موجود نظیر پیامک متنی، بسئو یا بهینه سازی وب سایت، تبلیغات اینترنتی، پیامک صوتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی که تماما توسط آرتاپارس هم انجام می شود، توصیه می شود ارسال ایمیل تبلیغاتی شما در طول دوماه در چهار نوبت انجام شود تا بازخورد واقعی بدست آید

Image

عدم دریافت ایمیل unsubscribe
artapars, mahhad, moallem blvd, 52nd street, no 1242, Mashhad, Kh.Razavi, 9189885653

0 comments:

Post a Comment