MENU

Monday, May 29, 2017

به هوشمندانه ترین روش خود را معرفی کنید!

with 0 comments
Image
کارت ویزیت الکترونیکی


هویت شما در فضای مجازی

برای ثبت نام رایگان بر روی دکمه زیر کلیک کنید و در کادر کد معرف، کد 1062868536 را وارد نمایید و از مزایای بی شمار کارت ویزیت الکترونیکی بهره مند شوید

ثبت نام رایگان

سه دلیل اصلی

که شما به

کارت ویزیت الکترونیکی

نیاز دارید

شما در حال از دست دادن اطلاعات خود هستید

🔴🔴🔴 برای شما پیگیری مشتری ها و فرصت های فروش و برنامه ریزی درست برای این کار بسیار سخت است.
حتما شما نقشه های خیلی فوق العاده ای در برنامه های کاری خود دارید, اما تیم فروش همیشه یادداشت های خود را درست ثبت نمیکنند و جزئیات مهم را گم میکنند و شایع ترین مشکل را هم که حتما تا به حال با آن مواجه شدید این است که وقتی یک کارمند از شرکت شما می رود تمام اطلاعات و داده های خود را در یک فایل با خود ببرد.

شما نمی توانید وقتی سرتان شلوغ است با مشتری های خود مدام در ارتباط باشید

🔴🔴🔴 خرید دوباره مشتریان قبلی, خارج از زمینه فعالیتهایی مثل جلسات با فرصتهای فروش جدید و فهمیدن اطلاعات ارزشمند جدید است.
مشکل اینجاست که تمامی اطلاعات مشتریان در دست نوشته ها و فایلها در کامپیوتر های شخصی هر کس ذخیره میشود و مثلا شما راه سریع و ساده ای برای ذخیره و ویرایش اطلاعات در یک برنامه خاص در هر جایی که هستید ندارید.

با تمامی مشتریان خود یکسان رفتار میکنید

🔴🔴🔴 شما فرصتهای فروش خود را متناسب با ارزش واقعی کسب و کار خود به فروش تبدیل نمیکنید. فقط در تمامی مراحل مختلف فرآیند فروش, یک پیشنهاد ویژه و یا یک پیام یکسان را به تمامی مشتریان و فرصتهای فروش, در زمینه های کاری مختلف میفرستید. کارت ویزیت الکترونیکی، درست به شما در شناسایی مشتریان با ارزش خود در کسب و کارتان کمک میکند.
همچنین شما را قادر میسازد تا مشتریان خود را بر اساس زمینه کاری آنها و یا بر اساس مناطق جغرافیایی آنها دسته بندی کنید. به این صورت تلاش های شما شروع به نتیجه دادن میکنند.

برای ثبت نام رایگان بر روی دکمه زیر کلیک کنید و در کادر کد معرف، کد 1062868536 را وارد نمایید و از مزایای بی شمار کارت ویزیت الکترونیکی بهره مند شوید

ثبت نام رایگان

نمی خواهید از ما ایمیل دریافت کنید؟ unsubscribe
artapars, mahhad, moallem blvd, 52nd street, no 1242, Mashhad, Kh.Razavi, 9189885653, Iran, Islamic Republic Of

آرتاپارس

0 comments:

Post a Comment