MENU

Thursday, October 21, 2021

برای سرمایه گذاری به من کمک کنید

with 0 comments
برای سرمایه گذاری به من کمک کنید

سلام عزیزم روز بخیر و امیدوارم این نامه با سلامتی کامل شما را ملاقات کند ، نام من خانم رایفا توره است. در موردش با شما تماس می گیرم
انتقال وجوه من به منظور سرمایه گذاری در کشور شما ، آدرس ایمیل شما را در یک وب سایت تجاری دریافت کردم وقتی در جستجوی شخص معتبری بودم که می تواند به من در دریافت و سرمایه گذاری صندوق کمک کند. من حاضرم درصد خوبی از کل سرمایه گذاری سپرده را برای کمک شما به شما ارائه دهم

من می خواهم شما بدانید که مجموع مبلغی که من می خواهم انتقال و سرمایه گذاری کنم ده میلیون دلار ایالات متحده است. ($ 10،000،000.) من اطلاعات بیشتری در مورد خود و در مورد صندوق و همه چیز در مورد صندوق به شما ارائه می دهم و همچنین راه زیر را به شما می گویم که به کمک شما و اطلاعاتی که از شما برای انتقال به بانک من به شما نیاز دارم ، نیاز دارم. وجوه به حساب شما

لطفاً برای جزئیات بیشتر به من پاسخ دهید ، منتظر هستم تا از شما بشنوم
صمیمانه خانم رایفا توره

0 comments:

Post a Comment