MENU

Tuesday, May 30, 2017

باسلام خواهشمندم مطالعه کنید

with 0 comments
سلام prentice654.allsms@blogger.com
خواهشا این متن رو با دقت بخونید. وقت کمی ازتون میگیره.
دوست عزیز. قبل از هر چیزی به شما بگم که لازم نیست هیچ هزینه یا سرمایه گذاری بکنید.
بطور خیلی خلاصه توضیحاتی در مورد آی نوتی بهتون میدم: در این سیستم، ظرف حدود دو ماه میتونین به درامد ثابت بالای 5 میلیون برسید. بطور کلی یک سیستم تبلیغات در فضای مجازی هست و بصورت پاره وقت و بصورت حضوری یا از طریق شبکه های اجتماعی میتونین انجامش بدین. توصیه میکنم ثبت نام کنید و کار رو از همین امروز شروع کنید.


اول باید بدونین که کارت ویزیت الکترونیکی چیه؟ یک کد حرفی یا عددیه که با ارسال اون به سامانه 10008590 یا ربات تلگرام @inoti_bot کارت ویزیت فرد دریافت میشه و شماره موبایل ارسال کننده هم برای صاحب کارت ویزیت ذخیره میشه.
مثلا: کلمه نایب یا nayeb رو به 10008590 یا ربات بفرستید، کارت ویزیت من رو دریافت می کنید و شماره شما هم برای من ذخیره میشه.
کارت ویزیت الکترونیکی فقط یکی از خدمات شرکت اینوتی هست و خدمات بسیار زیاد دیگری هم داره که بعد از ثبت نام میتونین اونها رو در پنلتون مشاهده کنید. حالا چیزی که شما می فروشید کارت ویزیت الکترونیکی هست قیمت کارت ویزیت از 100 تا 600 هزار تومنه و بازای فروشش، 30 درصد پورسانت میگیرید.
پس ثبت نامتونو انجام بدید تا بیشتر با خدمات اینوتی اشنا بشید. شما با ثبت نام رایگان به یک سامانه پنل ارسال پیامک، سامانه crm، سامانه پیامک صوتی، سامانه تبلیغات در تلگرام، سامانه شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض، کارت دعوت الکترونیکی، کدهای ussd و سیستم های اطلاعرسانی مثل imap، اخبار هوشمند، قیمت روز لوازم و ارز و طلا و همچنین سامانه ثبت نام جاذبه های گردشگری بصورت کاملا رایگان دست پیدا می کنید و حتی میتونین هرکدی که بخواین بصورت رایگان برای یک ساعت رزرو کنید و در صورت اطمینان خریداری کنید.
برای ثبت نام وارد سایت زیر بشین:
inori.ir
و در قسمت ثبت نام بجای کد ملی معرف عدد زیر رو وارد کنید:
1062868536


بعد از ثبت نام چکار کنم!؟ اولین قدم شما برای شروع کسب و کار: (هیچ هزینه ای حتی یک ریال در کار نیست) ظرف یک هفته فقط، فقط و فقط 5 نفر از دوستانتان را در این سیستم عضو کنید و از آنها هم بخواهید ظرف یک هفته همین کار را انجام دهند. به مرور و با گسترش زمان شما اعضای زیادی در سازمانتان خواهید داشت و افراد زیادی از بین آنها کارت ویزیت خواهند خرید و سود آن به شما می رسد.
پس عجله کنید. موضوع خیلی مهم است. اگر شما عضو نگیرید، بقیه این کار را میکنند.

شما به دو شکل میتونین کار کنید در این سیستم:
1- بعنوان بازاریاب: اگر کد crm یا همون کارت ویزیت الکترونیکی بفروشید که از 100 تا 600 تومن هست، 30درصد اونو مستقیما پورسانت میگیرید و میتونین درخواست وجه بدید. همینطور 10درصد تبلیعاتشون و .... (در این حالت لازم نیست خودتون کد بخرید)
2- بعنوان کسب و کار: در این حالت کد میخرید و از امکانات فوق العاده زیادی که داره استفاده میکنید.
◀️نتیجه گیری: کلا سعی کنید عضو بگیرید. چه کد بخرن و چه نخرن. به این صورت دامنه افراد خودتونو گسترش میدید و ظرف مدت کوتاهی اعضای زیادی داشته باشید و قطعا بعد از یک مدت خیلی از اونها کد میخرن و درآمدتون خودبخود افزایش پیدا میکنه.
پس از همین امروز به مدت یک هفته به خودتون وقت بدین 5 نفر عضو به این سیستم بیارید با کد معرف خودتون که شماره ملیتون هست و هر نفر هم ظرف همین دو روز خودش 5 نفر بیاره. ظرف یکماه اعضای زیادی خواهید داشت. فرصت رو از دست ندید و از همین الان شروع کنید.


پس اگر هنوز ثبت نام نکردید عجله کنید:
inori.ir
کد ملی معرف:
1062868536

# artamail.com@gmail.com
artapars, mahhad, moallem blvd, 52nd street, no 1242, Mashhad, Kh.Razavi, 9189885653, Iran, Islamic Republic Of
http://tracking.mailmocha.com/tracking/unsubscribe?msgid=Z9ntHqXR5mys1iNF05r9jA2
Z9ntHqXR5mys1iNF05r9jA2
آرتاپارس مجری ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی در کشور. ارسال یک میلیون ایمیل فقط 250هراز تومان #

0 comments:

Post a Comment